Tiek žinių: Automobilių mokesčiai | Apgyvendinimo bėdos | Egzaminų rezultatai | Laiškas Nausėdai

💡„Laisvės TV” idėją palaiko NordVPN

🤝 Apsilankykite nordvpn.lt/tiekziniu - gaukite papildomą dovaną ir didžiulę nuolaidą perkant 2 metų planą!

---

Ketvirtadienio (liepos 15 d.) „Tiek žinių“ vedėja Irma pasakoja apie planuojamą automobilių taršos mokestį, nesibaigiančias migrantų apgyvendinimo problemas, egzaminų rezultatus ir šimtukininkus bei Macrono laišką Nausėdai.

00:00 Tiek žinių
00:29 Automobilių mokesčio reforma
02:35 Migrantų krizės grimasos
04:25 Po egzaminų ateina rezultatai
06:26 Macrono laiškas Nausėdai
07:58 BLIC naujienos

LAIDOJE NAUDOJAMŲ VIDEO ŠALTINIAI

Delfi
bityl.co/7qf6

BBC
bityl.co/7qnv

France 24 English
ltwindow.info/market/eZDOhbOFlbKkga8/vaizdo-ra-as.html

Facebook/Rita.Miliute
bityl.co/7qnn

✅ Palaikote „Laisvės TV“ idėją?
Prisidėkite prie mūsų veiklos Laisvės TV Patreon platformoje - www.patreon.com/laisvestv


___
🔥FACEBOOK „Laisvės TV“: laisvestv
🔥INSTAGRAM: laisves_tv
🔥LTwindow SUBSCRIBE - bit.ly/PrenumeruokLaisvesTV
🔥SPOTIFY Podcasts - bit.ly/LaisvesTVSpotify

Komentarai 

  1. ezys3215

    ezys3215

    Prieš 13 dienų

    Nežinau, ar visiems įmanoma gyventi be automobilio, bet tikrai įmanoma gyvent be Baumilos dainų.

  2. I M

    I M

    Prieš 14 dienų

    Nesuprantu kodėl taršos mokestis tik automobiliams, kodel ne visoms motorinėms transporto priemonės. Vandens motociklai, jachtos, sunkvežmiai ir t.t. taip pat teršia apminką, o jų motorai daug galingesni tad ir teršia daug daugiau. Visiškai pritarčiau papildomam mokesčiui asmeniui, kuris turi ant savęs užsiregistravęs daugiau nei vieną automobilį, nes pilni daugiabučių namai (šaligatviai, pievelės) apstatyti nenaudojamais arba mažai naudojamais automobiliais. Nemanau, kad vienam asmeniui reikia turėti darbinę, išeiginę, autobusiuką ar šiaip pigiai gavo tai dabar bando pardavinėti ir t.t. Apskritai į taršą reikėtų žiūrėti daug grieščiau ir įstatymų laikymosi užtikrinimas turėtų būti normalus, o ne tik popierinis, nes ES liepia.

  3. DM Histories

    DM Histories

    Prieš 14 dienų

    Pagaliai prasidėjo Tiek Žinių penktadieniais:)

  4. Jurgas Bielinis

    Jurgas Bielinis

    Prieš 15 dienų

    0:19. Eikei influencinimas. Gal kas žinot kaip lietuviškai tai būtu?

  5. Ovidijus Meskauskas

    Ovidijus Meskauskas

    Prieš 16 dienų

    sveiki,jusu charizma super👍

  6. nuagebleu88

    nuagebleu88

    Prieš 16 dienų

    Džiugu dėl auto taršos mokesčių!

    • Robertas Rb

      Robertas Rb

      Prieš 14 dienų

      Ir is kur tokiu kaip tu atsiranda 😄

  7. Marius Plycius

    Marius Plycius

    Prieš 16 dienų

    Gyvenu be automobilio 6 metus. Nors teises turiu. Oficialiai zymiai ilgiau.

  8. gediminas stankevicius

    gediminas stankevicius

    Prieš 16 dienų

    Nieko gero

  9. Evaldas Jon

    Evaldas Jon

    Prieš 16 dienų

    Reikes viena masina hibrida tureti o kita koki V8 ir normaliai;D

  10. Виталий

    Виталий

    Prieš 16 dienų

    Aišku kad galima be automobilio, jeigu dirbi iš namų arba gyveni netoli darbo arba patogus susisiekimas su darbo vieta. Daugiau gi gyventojams nieko ir nereikia? Nei prie jūros, nei dar kur nors nuvažiuoti nereikia. Galima ir be poilsio, koncertų, teatrų ir kt. kultūros. Dirbk, paskui namo ir išleisk ką uždirbai komunalkėm ir maistui (nors gal galima ir be maisto gyventi?) . Dabar tai ypač gerai kai +30 važiuoti autobusu/troleibusu be kondicionieriaus :-D Ir butų labai gerai jeigu numirtum iki pensijos tame autobuse/troleibuse.

  11. Karolina Cvirkienė

    Karolina Cvirkienė

    Prieš 16 dienų

    patikslinimas.. Baumila mocą vairuoja :) nu čia tarp kitko.

  12. Ivan Makarskij

    Ivan Makarskij

    Prieš 17 dienų

    Irmutei labiau tinka garbanoti plaukai 😍😘😉❤️

  13. audrz z

    audrz z

    Prieš 17 dienų

    Lietuvos švietimas susimovė visiškai.. wa antikvakseris :D :D :D

  14. ricardas karalev

    ricardas karalev

    Prieš 17 dienų

    Jeigu perlipo per tvorą-sieną emigrantas-sienos pažeidėjas iš Baltarusijos pusės,tai reiškia,kad emigrantas Europos sąjungoje neturi jokių teisių! Emigrantas turi legaliu būdu susitvarkyti vizą ir tik tuomet jis įgija teisę atvykti į Europos sąjungą,bet ne per Baltarusiją,o tiesioginiu reisu legaliai!

  15. Pranas HP

    Pranas HP

    Prieš 17 dienų

    Buvau už koncervus, bet Gentvilas privertė persigalvoti. Realiai laimės tie kurie prekiauja automobiliais (t.y.verslas ir pirikūpai), o praloš paprasti žmonės. Ir kaip visada visi galvoja apie didmiesčius kur ir viešasis transportas yra pusėtinai geras ir atlyginimų vidurkis yra aukštesnis nei vidurkis... labai erzina, kai taiko standartus vienodus visiems, nors sąlygos skiriasi.

  16. marius jakubonis

    marius jakubonis

    Prieš 17 dienų

    Malis dabar atrodo kaip Erasmus+ vakarėlis

    • lattenoisette

      lattenoisette

      Prieš 17 dienų

      geriausias komentaras !

  17. MARK

    MARK

    Prieš 17 dienų

    nesamone , turiu du automobilius , vienu isvaziuoju tik savaitgaliai pora valandu ir ziema nevazineju , kitu vazineju kekviena diena , pagal sudina istatyma turesiu moketi uz abu vienodai uz metus ? whoot ?

    • Justin

      Justin

      Prieš 16 dienų

      Aš galiu nusipirkt elektromobilį, 0 čipuotų betmenų ir sakyti, kad važinėju tik su elektromobiliu. Nesakau, kad meluoji, bet aš, asmeniškai, kito sprendimo nematau. Gi nesumontuosi visiems sekiklių.

  18. swoi

    swoi

    Prieš 17 dienų

    Irma gerai atrodau 👌

  19. AiPu

    AiPu

    Prieš 17 dienų

    Taršos mokestis realiai skaudės benzingalviams, kolecionieriams, kurie turi po kelius automobilius, nors į gatvę su kaikuriomis išvažiuos tik vasaros savaitgaliais, bet už ta malonumą turės mokėt daug daugiau, nei jis bus padaręs žalos gamtai.

  20. ManoChannelTuNelysk

    ManoChannelTuNelysk

    Prieš 17 dienų

    Kietosios dalelės greit nusėda ir kenkia labiausiai tik tiems, kas ten pastoviai gyvena t.y. patiems teršiantiems. Europa matuoja savo išmetamą taršą be CO2, todėl pas mus ir didesni skaičiai, nes matuojam, tad EU vidurkis yra pieno riebumas ir lyginti su juom taršos nelogiška. Jau neskaitant, kad jei įvedam taršos mokesčius, tai davai tada elektromobilistai susimoka savo automobilio pagaminimo taršą, nes gerai pažiūrėjus, tenais jopapa. Tesliukai susimokėtų šimtais štukų ir tegul važiuoja tada, jau neskaitant taršos mokesčio už jų krovimo stoteles, nes elektra ten vis tiek iš dujų gaminama ateina, o dujas variklyje degint efektyviau nei konvertuot į elektrą ir tada perdavinėt į stoteles ir mašinas, kurios per sunkios, tad nuvažiuoja mažiau iš tos pačios sukurtos taršos. Visiem kitiem davaice sušaudom daviklius, kad stebėtų mašinos taršą užkūrus variklį ir kiek km nuvažiuoja, tada ir susimokėtų visi už tiek, kiek priteršia. Dabar? Dabar hujlo mujlo gaunasi, nes reti teisingai skaičiuoja, ką reikia skaičiuoti ir už ką susimokėt, po to ir gaunasi, kad teršiantys daugiausiai nesusimoka už tai kiek priteršia, nors kišenės leidžia, o tai, ko jie nesumoka - turi kompensuot tie, kuriems kišenės neleidžia, nes nevagia tiek ir neapknisinėja kitų. Davaice, šaunam mokestį, bet tada ir teisingai mokam. Jei ne - tada Š malūnas.

  21. Karolis Petraitis

    Karolis Petraitis

    Prieš 17 dienų

    Nebūtų lietuviai išpizdėję ir vietoj 10m senumo bmw, audi ar merso su minimum 200000+ km ant spidometro nusipirktų kelių metų senumo, mažą ekonomiškă mašinikę ir nebūtų problemos dėl taršos mokesčio.

  22. tytanaaa gg

    tytanaaa gg

    Prieš 17 dienų

    As paskaiciavau kad jeigu tuos mokesciu pinigus detume pvz. i oro pajegas tai galetume nusipirkti 16 f 16 naikintuvu bet ne dviraciu takus tiesime

  23. Karolis Povilaitis

    Karolis Povilaitis

    Prieš 17 dienų

    Parodykit apie Kauną, kur miesto valdžia ką tik nepranešusi uždarė pagrindinę senamiesčio gatvę su visom kavinėm ir parduotuvėm remontam visai vasarai ir pasiūlė kavinėm pačiom susigalvoti kompensacinį mechanizmą, kuriam žinoma nebus lėšų! Jeigu Kauno verslininkų nepribaigė abu karantinai, tai šitie visą Kauną apimantys ,,Autokaustos” remontai vasaros sezono metu tikrai pribaigs.. Kadangi miestas priklauso Matijošaičiui, o ne konservatoriams, tai ir jokių protestų ir pasipiktinimų nekils..

  24. Kažkas

    Kažkas

    Prieš 17 dienų

    Kai darbo vieta už 18 km ir ten nevažiuoja viešasis transportas, norėčiau pažiūrėti kaip baumila vaikščioja

    • Algimantas Rainys

      Algimantas Rainys

      Prieš 15 dienų

      @916 no balls aš mašinos 8 metus nebeturiu, dviratis geriausias variantas. Tik sakau, kad nesvarbu kaip keliauji, 2-4 val. kasdien yra laiko švaistymas. Eiti 2 val. arba minti 2 val. jau radikalu.

    • 916 no balls

      916 no balls

      Prieš 16 dienų

      @Algimantas Rainys ta prasme visur zmones ta daro. Dabar Vilniuje per kamscius kiek laiko praleidi rudydamas transporto priomoneje ir tersdamas aplinka? Pasivaiksciotum, gal ten 10-20 minuciu daugiau uztruktu...bet sveika, pigu ir gamtos netersia. Zinoma, yra atveju bla bla bla... Bet nepamirsk, Lietuva pirmauja Europoje [pagal automobiliu kieki vienam zmogui...o turtingi nesate. Taigi, jei tamstai neadekvatu 2 valandas ant sportinio dviracio praleisti per diena...tikrai bus adekvatu valanda automobilyje paputi ir mokesti susimoketi :) Kur problema?

    • 916 no balls

      916 no balls

      Prieš 16 dienų

      @discoholic jei susisiekimas sudas, vadinasi ir alga gera. Nenumirsi sumokejes. O jei daznai tenka vaziuoti, vadinasi geras automobilis daug daugiau sutaupyti padetu. Vat, koks minis. Visam pasaulyje zmones gyvena ir isgyvena...tik vat Lietuvoje kazkokios specialios salygos. Tai nuo vakcinu salutiniu poveikiu daugiau nei visame pasaulyje, tai automobiliu kiekis vienam zmogui didziausias Europoje. Gyvenkit pagal isgales.

    • discoholic

      discoholic

      Prieš 16 dienų

      @916 no balls o jei darbas terminale ant magistrales? Kir nei viesasis stoja, nei dviraciu, nei paspirtuku, nei motoroleriu eismas neleidziamas? Nereikia aiskint apie idealias salygas miesto 18 km, buna visokiu situaciju, placiau ziuret truputi reiketu

    • Algimantas Rainys

      Algimantas Rainys

      Prieš 16 dienų

      @916 no balls Nemanau, kad praleisti 2-4 val. per dieną keliaujant yra adekvatu xD

  25. Joris Slavickas

    Joris Slavickas

    Prieš 17 dienų

    De**** gvardija ta švietimo ministerija, jei sugebėjau iš Dalios pasiimti pusiau karinį laipsnį būdamas 16 metų ir nėra įmanoma išlaikyti matematikos egzamino tai visa tai tiesiog,, doesn't make sense "

  26. Jedi's garage

    Jedi's garage

    Prieš 17 dienų

    Ziuriu laisves tv trigerina viskas kas susije su koncervais ir Landsbergiais :)

    • Jedi's garage

      Jedi's garage

      Prieš 17 dienų

      @Karolis Povilaitis Gerai.

    • Karolis Povilaitis

      Karolis Povilaitis

      Prieš 17 dienų

      Žiūriu Jūsų komentarą ir jis mane trigerina :)

  27. Marius Ukrinas

    Marius Ukrinas

    Prieš 17 dienų

    Vakarų Europa šalys moka jau senai auto taršos mokesčiu. O ką Lietuva juk ne Afrika!?

    • Evaldas Jon

      Evaldas Jon

      Prieš 16 dienų

      Vokieciai nemoka

  28. ZetKey

    ZetKey

    Prieš 17 dienų

    Mano automobilis ar be taršos mokesčio ar su taršos ir kitais mokesčiais vienodai CO2 išskiria. Jokio skirtumo taršos atžvilgiu. Ar jie nori apsunkinti automobilių pasiekimą kaip narkotikus? Pala, pala... narkotikus juk nori legalizuoti. Žmones ims vežti psichotropinės medžiagos, o ne transportas. Tik ar toli nuvažiuosite? Taip ir matau žmonijos ateitį - guli veganas narkomanas ekologinėje pievoje kolvulsijų tampomas nuo perdozavimo... užtat oras grynas ir gerti tiesiai iš upės galima.

  29. Algimantas Rainys

    Algimantas Rainys

    Prieš 17 dienų

    Vilniuje 7 metus gyvenau be automobilio, kaip ir mano pažįstami. Dviračio, viešo transporto ir automobilių nuomos manau pilnai pakanka, kad patogiai gyventume miestuose. Tiesa, neturėjau mažamečių vaikų... Dabar UK gyvenu taip pat.

    • minj4ever

      minj4ever

      Prieš 17 dienų

      Aš ir panašiai, net pas vokiečius eina mieste. Bet už miesto visur problemos

  30. Emerita Minkelyte

    Emerita Minkelyte

    Prieš 17 dienų

    Be abejo galima gyventi be automobilio, ypač dideliam mieste, kur net paprasčiau be jo. Bet priklauso kur gyveni ir kokie darbai, ar gyvenimo reikalai, darbo pobūdis. Kai viešas transportas efektyvus ir nebrangus, natūraliai žmonės dažnai renkasi si. Deje ne visada taip yra. Iš esmės visuomeninis transportas turėtų būti ir žalias, (sustainable, circular economy).

    • Emerita Minkelyte

      Emerita Minkelyte

      Prieš 17 dienų

      Ji.. 🙈🙈

  31. Yachi Hata

    Yachi Hata

    Prieš 17 dienų

    Įdomu, kaip viskas dabar būtu, jeigu būtu perrinkę Karbauskio gang'ą. Reikėjo ypač daug komplikuotų problemų spręsti, tiek viduj valstybės tiek išorėje. Asmeniškai manau, va tada tai būtu susipriešinimas valstybėje.

  32. Povilas Draugelis

    Povilas Draugelis

    Prieš 17 dienų

    galima tiem manau kurie gyvena miestuose o kaip zmones kurie gyvena kaimuose arba vienkiemiuose apie juos nepagalvojo?

    • The Las

      The Las

      Prieš 16 dienų

      @Daiva Narvidaite 5.45 :)

    • Daiva Narvidaite

      Daiva Narvidaite

      Prieš 17 dienų

      Pritariu, bet ir mieste nėra visur lengva gyventi, yra vietų kur viešasis transportas nepatogus, retai važiuoja ar net jo nėra. Pvz. man iki stotelės 30 min pėstute, viso važiavimas iki darbo trunka 1,5 h, kaip manote kelintą val man reiktų keltis, jei darbas prasideda 7.30 h? :DDD

  33. Ed Jan

    Ed Jan

    Prieš 17 dienų

    Galima aišku, žiankliai pakelti išlaikusiujų ezaminą %, jei nuleisti kartelę dar labiau, bet mes visi suprantam kokie iš mūsų mokyklų išeina "genijai" jei užtenka atspėti viso labo 15% testo rezultatų.

  34. vytautas panavas

    vytautas panavas

    Prieš 17 dienų

    Hipokritų valstybė/valdžia, deklaruoja ambicijas stiprinti regionus, bet labiausia naujais mokesčiais juos ir skalbia. Tikslai gražūs ir sveikintinti, tačiau regionuose mažiausi atlyginimai, prasčiausi keliai (dalis jų pravažiuojami tik vasarą), viešojo transporto iš vis kartais net nėra. 2+2 = kaimų gyventojai perka senesnius, galingesnius automobilius. Ar mokesčiai skatins pirkti naujesniu? Matematika paprasta, mokesti ~100 EUR metamas, "mažiau taršus automobilis", tarkim padrožtas dusteris nuo 4000 EUR. 40 metų gali trinti seną quattro audinę, ar subariką, seną džipą už šituos pinigus.

  35. Adv Draugams

    Adv Draugams

    Prieš 17 dienų

    Kas iš to, kad mes ta tarša rūpinamės, kai pagrindinę taršą daro kinai. Kol ribosim tik savo pramonę - kelsim jų ekonomiką.

    • tytanaaa gg

      tytanaaa gg

      Prieš 17 dienų

      Pritariu kol mes gerieciai tol jie vis tiek tersia ir tuos sutaupytus pinigus kisa i armija o mes ant galo durniaus vietoj liekam. Kisk pinigus i ta gamta bet kol nebus mokesciu indams uz plastiko metima i upe tol pokiciu nebus tik mes pralaimesime

    • Algimantas Rainys

      Algimantas Rainys

      Prieš 17 dienų

      Kinai Bitcoin uždraudė, kad elektros nedegintų veltui mineriai

    • Afgan

      Afgan

      Prieš 17 dienų

      Pirma savo kiemą susitvarkykime, tada kalbėkime apie kitus :)

  36. Vytautas Interlimitas

    Vytautas Interlimitas

    Prieš 17 dienų

    Su mokesčiu eilini kartą pavarė eilini kartą ne dėl visuomenės, o dėl teigiamų skaičiukų biudžeto eilutėje :(

  37. Magic Creatorrr

    Magic Creatorrr

    Prieš 17 dienų

    Dieveniškėm nepatinka, nes per tą kaimą eina kontrabandos didžiuliai srautai, žinoma jog jie nenori dėmesio :D

    • ricardas karalev

      ricardas karalev

      Prieš 17 dienų

      Kadangi žmogus (pvz iš Irako ar Kurdistano ar Irano ar Sirijos ar Afganistano) būdamas savo šalyje neįgijo legalios Europos sąjungos vizos tiesiogiai atvykti į Europos sąjungą,bet ne per Baltarusiją kaip dabar tai jie daro nelegaliu būdu,tuomet jis lipdamas per tvorą-sieną turi būti laikomas nusikaltėliu ir jokių teisių ne tik,kad neįgija,bet ir nieko nenusipelno!

    • Best video

      Best video

      Prieš 17 dienų

      Negali but, kad keliauja kontrabanda. Taigi siena yra saugi :o

    • vytautas panavas

      vytautas panavas

      Prieš 17 dienų

      ten geriausia vieta įkurti pabėgelių stovyklas, tvoros reiktų tik 3km, ir be ES pagalbos išsiverstumėm

  38. Faustas 420

    Faustas 420

    Prieš 17 dienų

    tikrai įmanoma, mokestis ir man ne prie širdies, bet visgi, tikrai įmanoma gyventi be automobilio

    • Gintaras Gircius

      Gintaras Gircius

      Prieš 17 dienų

      @Vytautas Balčiūnas aš mieste gyvenu, iki darbo 17,5km į vieną pusę. Su autobusu pirmyn atgal 3h kelio, su mašina valanda. Skirtumas akivaizdus

    • Vytautas Balčiūnas

      Vytautas Balčiūnas

      Prieš 17 dienų

      Mieste gal,kaime kur autobusai reciau vaziuoja,arba vienkiemy aūle,niekaip

  39. Kristijonas Raibuzis

    Kristijonas Raibuzis

    Prieš 17 dienų

    Dėl egzaminų viskas super😀😀😀 išskyrus lietuvių, bet gal kažkaip išgyvensiu 😄😄😄😄

    • Kristijonas Raibuzis

      Kristijonas Raibuzis

      Prieš 16 dienų

      @Kempas dėl stojamojo tai viskas super jaučiu tikrai įstosiu ten kur noriu

    • Kempas

      Kempas

      Prieš 16 dienų

      Dėl tų egzaminų tai nesvarbu kiek ten gauni, labiau rūpi konkursinį balą pakankamai aukštą surinkti, jog pretenduotum į nemokamą vietą :D

    • Ernestas Kybartas

      Ernestas Kybartas

      Prieš 17 dienų

      @Gintaras Gircius o tu kur matiai jog aš aiskinciau ? Čia uk turiu daug draugu kurie ir vėliau be manęs atvykę yra . Ir baigė aukštas o ta kalba tik dėl 3 mil žmonių ? Kaip kitur reikalauja kituos kalbos . Tuo pačioi Lietuvoje reikia kitu kalbu .

    • Gintaras Gircius

      Gintaras Gircius

      Prieš 17 dienų

      @Ernestas Kybartas keistas tu žmogus, jei nuo 12 metų gyveni Anglijoj tai aišku tau nebesvarbi ta lietuvių kalba. Tai kam čia aiškint Lietuvoj gyvenantiems ir čia mokslus baigiantiems ir greičiausiai čia ateitį kursiantiems.

    • Ernestas Kybartas

      Ernestas Kybartas

      Prieš 17 dienų

      @Gintaras Gircius užtenka kiek moku . Aš jau nuo 12 metu uk ir man čia ta lt nelabai reikalinga . Ir toi eu nuvažiuoti į spain ar kitas šalis niekam neįdomi ta lt kalba anglu moki ir super . A ten dar draskytis Mokytis egzaminus laikyti 🤔kam ? Tik dėl savęs !? Tai laiko gaišimas ….

  40. Mindaugas Kucer

    Mindaugas Kucer

    Prieš 17 dienų

    Baumila pristato naujus mokesčius? Wtf? Jis seimo narys ar ministras? 😀😀😀pažiūrėkite kaip ministerio Gentvilų atžalos akutės blizga 🤩 kaži kaip su Grigeo sekasi?

  41. LooKingG00d

    LooKingG00d

    Prieš 17 dienų

    Daug geriau nei vakar 👍 Maziau to maivymosi

  42. Armonautas Laisvinamasis

    Armonautas Laisvinamasis

    Prieš 17 dienų

    Lenkija šiuo metu kelia labai gerą klausimą, ar šalies įstatymai yra aukščiau Europos sąjungos ir ar Europos sąjungos nerinkti atstovai gali diktuoti kaip turi elgtis visuomenės rinkti valdžios atstovai šalyje. Jei Europos sąjungos vadovybė ir teisė yra aukščiau, tuomet kas yra Lenkija? Suvereni valstybė ar čia kaip sovietų sąjungoj, tyliai būk, neprieštarauk ir mėgaukis parama.

    • Lukas Žukauskas

      Lukas Žukauskas

      Prieš 16 dienų

      @Julius good to know

    • Julius

      Julius

      Prieš 17 dienų

      Nesijaudink, aš už EU ir mažumų teises. Tiesiog tikrinu ribas.

    • tytanaaa gg

      tytanaaa gg

      Prieš 17 dienų

      Pritariu

    • Lukas Žukauskas

      Lukas Žukauskas

      Prieš 17 dienų

      @Julius kiek kremlius moka ?

    • Julius

      Julius

      Prieš 17 dienų

      Jei žmonės priklausytų valstybei, tai būtų galima galvoti apie kažkokią kompensaciją dėl darbo jėgos nutekėjimo ar sakyti, kad Lietuva išlaiko EU. Bet žmonės yra nepriklausomi, todėl tai nėra mainai tarp EU ir kažkokios valstybės. Rinkos sąlygomis rytų šalys tiesiog pralaimėtų, todėl EU užsiima labdara. Juk gi galėtų tiesiog atverti sienas ir daugiau nieko nedaryti.

  43. tytanaaa gg

    tytanaaa gg

    Prieš 17 dienų

    Lgbt=laisves tv

  44. Antanas Stan

    Antanas Stan

    Prieš 17 dienų

    cia tik laiko klausimas buvo, kada ives nauja kasmetini mokesti uz automobiliu tarsa. Realiai jo reikejo. Pacukai su trilitriniais dyzeliniais bmw bei tiesiu ismetimu be katalizatoriaus dabar verks kamputyje :)))

    • Niume

      Niume

      Prieš 17 dienų

      Tiesus išmetimas niekur nedings

    • Lukas Žukauskas

      Lukas Žukauskas

      Prieš 17 dienų

      @tytanaaa gg kurį visi kvėpuojam

    • tytanaaa gg

      tytanaaa gg

      Prieš 17 dienų

      Mokesciai uz orą

Kitas